Wat heeft Salvage geregeld?

Salvage is er voor de eerste hulp na brand. Regelmatig zijn we er al tijdens het blussen. We helpen u met de praktische zaken die op dat moment geregeld moeten worden, zoals onderdak. Ook nemen we maatregelen om te zorgen dat de schade niet verergert. En natuurlijk bieden we een luisterend oor, want de schrik zit er vaak goed in.

Praktische hulp binnen een uur1_1_praktische_hulp_binnen_een_uur72

De Salvagecoördinator is er binnen een uur. Als er nog brandweer of politie is, zal hij met hen de situatie bekijken. Daarna bespreekt hij met u wat er moet gebeuren. Als het nodig is schakelt hij direct een bedrijf in om te zorgen dat de schade niet groter wordt. Ook in de nacht of in het weekend. Dit is een schadestopbedrijf en zij zorgen voor:

• Dichttimmeren van ramen of deuren
  • Opzuigen van water
  • Weghalen van roet
  • Opruimen van brandresten
  • Brandlucht verwijderen
  • Kostbare spullen veilig opslaan

Verder is onze aandacht gericht op u. Wij regelen samen het onderdak voor u, als het nodig is in een hotel. U krijgt adviezen en informatie over het afhandelen van de schade. En wij melden de schade bij uw verzekeringsmaatschappij.

Kosteloos

De geboden hulp van Stichting Salvage kost u niets. Uw eigen verzekeringsmaatschappij betaalt de kosten, u krijgt geen nota.

U hebt nog vragen?

Wilt u weten wat er nog geregeld moet worden? Of hebt u nog vragen over de verzekering, de afhandeling of over uw opgeslagen spullen. Veel gedupeerden hebben dezelfde vragen, daarom hebben wij een lijst van veel gestelde vragen samengesteld.