Coördinator worden?

Stichting Salvage heeft zelf geen coördinatoren in dienst. De Salvagecoördinatoren zijn brandschade experts, in vaste dienst van expertisebureaus. Met deze expertisebureaus heeft de Stichting Salvage een Overeenkomst van Opdracht. Het Salvagecoördinatorschap wordt door de experts uitgeoefend naast hun hoofdtaak als brandschade-expert. Ze worden door de Stichting Salvage benoemd, na het goed volbrengen van de opleidingen. Bent u schade-expert en wilt u coördinator worden? Informeer naar de mogelijkheden bij uw expertisebureau.

Kwaliteiten coördinatoren

Onze coördinatoren beschikken allemaal over een aantal kwalificaties. Ze hebben inzicht in gevarenrisico’s en hebben de vaardigheden om met de gevolgen van brand om te gaan. Zij hebben bovendien ruime kennis van verzekeringstechnische zaken. Naast de kwalificaties is een aantal basiseigenschappen erg belangrijk. Onze coördinatoren zijn paniekbestendige probleemoplossers en goede gesprekspartners. Zij beschikken over goede communicatieve vaardigheden, ook in benarde omstandigheden. Bovendien zijn ze gemotiveerd om dag en nacht, goede diensten te verlenen.