Maatwerk

De Stichting Salvage werkt voor alle brandverzekeraars in Nederland. Vaak zijn er specifieke wensen als het gaat om het doorgeven van een schademelding. Bijvoorbeeld als er mensen zijn overleden, als een bedrijf stil komt te liggen of als het een miljoenenschade betreft.

Als u dat wilt kan de schademelding op maat voor u worden ingeregeld. Laat ons weten in welke situaties u direct gebeld wilt worden en wij noteren dit in ons meldingensysteem.
Als de Salvagecoördinator zich na de actie afmeldt bij de Salvage Alarmcentrale geeft hij de informatie die hij op dat moment heeft weten te achterhalen, door. Bij circa 50% van het aantal meldingen betreft dat ook de naam van de verzekeringsmaatschappij. De betreffende verzekeraar kan dan aansluitend telefonisch of per email een bericht ontvangen van de schade.

Alle brandverzekeraars hebben contactpersonen die na kantooruren beschikbaar zijn voor overleg of voor het doorgeven van een spoedmelding. Deze contactpersonen zijn bekend bij de Stichting Salvage en kunnen door de Salvage Alarmcentrale worden benaderd indien dit nodig is.